2012. október 14., vasárnap

LÓDULJ!!!

A Lódulj projektem továbbra is aktív, kisebb- nagyobb nehézségek mellett, de rendszeresen csinálom. Büszke vagyok magamra, hogy van hozzá egyáltalán kitartásom. Igaz, néha még mindig erősebb bennem a berögzült "fáradt vagyok, ma inkább pihenek" érzés, de szerencsére, ez csak átmeneti állapot. Ha egy célt kitűzök magam elé, és megcsinálom, akkor jöhet a magam megajándékozása :) Ez láthatóan bevált, hisz mindig tovább lépek a holtpontokon. 
Először beszereztem a téli futás nélkülözhetelen kellékeit. Tegnap teljesítettem a soron következő kihívást. Szerintem jól sikerült, meg vagyok elégedve magammal. A Tchibo termékeivel tökéletesen meg voltam elégedve, jó melegek, légáteresztő, nem izzadtam beléjük.

rajt előtt

A "verseny" előtt nagyon izgultam, már előző nap is. Reggel korán keltem, az elmaradhatalan kávé, folyadék, és az ehez társuló végtermékek miatt :))) Szerencsére minden kellőkép sikerült. Mivel én "lassú rostú" izomzattal rendelkezem, a rajtszámom felvétele után még kocogtam kicsit az erdőben, hogy kellően bemelegedjenek az izmaim. Hihetetlen, de 414 amatőr versenyző indult az 5/10 km-es távon.
saját, nem hivatalos eredményem
Segítőim sajnos nem tudtak közvetlenül a célban fogadni egyéb elfoglaltságaik miatt, de velem ürőltek a teljesítményemnek:)))
Szuper élmény volt, ami november 17.-én folytatódik. Addig, talán fogok még futni az erdőben is, ami azért kicsit másabb, mint a salak futópálya.
elfoglaltságuk végterméke
Bár teljesen amatőr kocafutónak tartom magam, mégis, felemelő érzés, talán még jobb, mintha a Glamúr napokon egy Plázában vásárolva töltöttem volna el a délelőttömet.
 Csak bíztatni tudok mindenkit, próbálja ki, és nem bánja meg.
 Nincs kifogás, Hajrá FUTÁS!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése