2012. október 26., péntek

negyvenkilencedik

Szeretem az ékszereket. Minden nap horok is ékszert. Ha olyan a kedvem, a nagyimtól kapott arany ékszereket hordom, azt általában több napig. De, imádom a bizsukat is. Fiatal lánykoromban nem tudtam hordani, mert mindentől begyulladt a fülem, sőt, még a csuklóm, nyakam is kipirosodott a nem nemes fémektől. Múlnak az idők, sztem a bizsuk is jobb minőségű anyagból készülnek, így már nyugodtan hordhatom őket. Kedvelem a nagy márkák ékszereit, legtöbb a PROMODból való.
De a hazai kézi készítésű ékszereket is kedvelem. A héten igazán elkényesztettem magam!


A gyönyörű üvegmedálok Madamebizsu Anditól vannak. Kedvenc színeimmel, kellőképpen visszafogott, és mégis feltűnő.
A színei nem tökéletesek, valóságban élénkebbek.

A karkötőt KisJuci készítette, igán különleges.

Egy kis táskát is a héten találtam, 2000 ft-ért nem tudtam otthagyni. Már felavattam, tökéletesen használható kis apróság!
 És, majd elfelejtettem, hogy ma megérkezik az első PIXIBOX, már nagyon várom!

Ezt is érdemes megnézni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése