2012. október 28., vasárnap

ötvenedik

Iszunk elég folyadékot?

Nemrég találtam a telefonomra egy jó kis alkalmazást. 

 testünk paraméterei alapján kiszámítja, hogy mennyi vizet kell innunk egy nap, ezt rögzíthetjük,folyamatosan követhetjük, napi- heti. havi táblázatban. Természetesen figyelmeztető hangjelzés is segít, ha beállítjuk, és hasznos tanácsokat is olvashatunk.
Nekem 2,5 l vizet kellene naponta fogyasztanom, amit még soha nem sikerült teljesítenem, vagy lehet, hogy túl sok kávét iszok? A kávé ugyanis vízhajtó tulajdonságokkal is bír, igy minden csésze 1 dl levonással jár.
Szóval, jó kis alkalmazás csak ajánlani tudom. Egyszer talán én is elérem a kívánt mennyiséget :)))
A Szigetközi Friss vízhez kapcsolódik az app, aminek szép kis üvege van, megízlelném, de természetesen, az országunk keleti felében nem elérhető.

És, ha már sok vizet kell inni, mindig felmerül a kérdés, hogy mit, miből. Én általában mentes vizet iszok, de szeretem a buborékot is, Viszont, ásványvizes flakonokat nem szivesen cipelek haza, így más lehetőségek után kell nézni.

Tiszta vizet csinál. Letisztult forma, semmifelesleges dolog. Itthon is kapható. Tetszik
Másik nagy kedvencem
És a harmadik
Bármelyiket választhatjuk, vagy másikat is, könnyen kezelhető, bárhol feltölthető, használható palackok. Mindig velünk vannak. 
Ti használtok valamit?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése