2013. augusztus 9., péntek

59.

Mostanában az Yves Rocher lakkját használom.
Nagyon tartós, 5 napig is sèrtetlen a körmömön.
Ez most a legújabb szerzeményem. Endem a télre emlékeztet a lakk színe, a hópelyhekre. Ebben az időben ez nem is baj :)


A márka honlapja is megújúlt, érdemes nézelődni. Magam először mindig átnézegetem,hogy mit is szeretnék, így már célirányosan tudok vásárolni. Ezzel talán a felesleges vásárlásokat is vissza tudom fogni, de leginkább azért szeretem, mert alaposabban át tudom nézni a termékeket.
Most nagyon jó akciók is vannak, kuponokaz az üzletekben kaphatunk, de Facebook oldalukon is megnézegethetjük.
Én már 2x használtam ki a lehetőségeket, a héten beszereztem új " tündöklő tekintet" szemkörnyék ápolómat. Az üzletben kapott kuponfüzettel 2 dbot kaptam 1 áráért!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése