2013. augusztus 9., péntek

60. Vanish

Nemrég volt szerencsém tesztelni a Vanish folteltávolító termékcsalád 2 darabját.
Mondhatom, hogy mindkét terméket imádom. Széles körben tudtam tesztelni, illetve a kolléganők nagy örömére termék mintákat is osztogattam kipróbálásra.
Mindkét folteltávolító használható közvetlenül a foltokra- ehhez praktikus kis adagolót is kapunk illetve a mosógépbe a mosószerhez adagolva is.
Én elég elfoglalt, lusta háziasszony vagyok, mindig sietek.  Nem igazán van időm hosszan áztatgatni a ruhákat, így különösen praktikusnak találom a Crystal White porhoz kapott kis kanalat. Először beszórom a foltot, majd a kis kanálba vizet teszek, és ezzel célzottan feloldhatom, átdörzsölhetem a foltot.

15-20 perc előkezelés után már mehet is a mosógépbe. Így nem kell külön lavór, meg áztatgatás, időt spórolok.

A színes ruhákon használatos Oxi Action folyadékot munkaruháimon teszteltem, mert igen makacs foltok keletkeznek. A vér, jód, egyéb testváladékok, penész, rozsdafolt  is előfordulhat, sajnos. Az Oxi Action mosófolyadék a "masszírozós " adagoló kanalával csillagos ötösre vizsgázott, hisz áztatás nélkül is kijöttek a foltok. Elég volt csupán a 15- 20 perces előkezelés is.
Bár eddig nem használtam rendszeresen folteltávolítót, de rá kellett jönnöm, hogy a fehérnek sokkal szebb a színe, és a gyerekek színes ruhái is teljesen foltmentesek lettek. Kézzel mosni egyáltalán nem kell, az adagoló kanalakkal pedig a fiaim is szeretik az előkezelést.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése