2013. szeptember 8., vasárnap

62. Paleo

Bizonyára, már sok helyen olvastatok, hallottatok a Paleolit étrendről.
Túlságosan sokat nem is szeretnék írni róla, hisz bőven van irodalma. Itt, és itt.

Az utóbbi két hónapban nem is soket mozogtam, (sajnos, nagyon fáj mostanában a sarkam, és most motivációs hiányban is szenvedek, ami a futást illeti) és a sok-sok munka miatt teljesen rendszertelenül ettem, így meg is lett az eredménye. Éreztem, hogy jött rám pár kiló. Mérni ugyan nem szoktam magam, de nem is kell. Szépen lehet érezni a ruhákon.
Mivel nem nagyon bírom a korlátokat,és nagyon szeretem a húst, ezért választottam ki ezt a diétát. Itt mennyiségi, és gyakorisági korlát nincs, csak pár dolgot nem lehet enni, de az helyettesíthető.
1 hete nagy kedvvel kezdtem a dologhoz, és eddig jól is bírom, tartom. Imádom a húst, és megnőtt a tojásfogyasztásom is. DE, remélem,hogy lesz eredménye.
Pár hozzávalót már be is szereztem, így a kávét kókusztejjel iszom, pizzát sütöttem kendermag liszttel, muffint kókuszliszttel.
Pár fotó az ételekről van is az Instagram oldalamon.

                                                   @Manyesz

Valaki próbálta, próbálja, használja ezt a diétát?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése