2013. szeptember 10., kedd

63. szabadnapok

Végre, van 2 szabadnapom, nem kellett dolgoznom! Mit is tehet ilyenkor az ember lánya, mint, hogy kilakkozza a körmét nyugodtan,

még mindig kedvenc lakkom
illetve elmegy vásárolni. Így tettem én is, megint beszereztem pár "felesleges", egyben adott pillanatban nagyon fontos holmit.
  Kitörte a lábam a cipellőm, így gyorsan kellett szereznem egy kényelmeset hazáig. A Promodban találtam ezt a tuti kis tornacipőt, rendkíívül kényelmes, praktikus lesz az őszi szezonban. Ha már ott jártam kellett ez a nyaklánc, és karkötő, hisz akciós volt.:)))




Promod

A cipő után szomorúan vettem tudomásul, hogy nincs hozzá táskám. De, sikerült mégis itthon egy elfekvőt találnom. Szerintem pont passzolnak.


Tegnap megérkezett az e-bayről rendelt kis fehér táskám is. Csinos kis darab, van is hozzá egy fehér cipellőm, és blézerem.
 
Innen rendeltem
Benéztem a HÁDÁBA  is, boyfrends nadrágért. Azt nem találtam, de vettem magamnak felsőt, farmert, és egy gyerek dzsekit is. Jelenleg száradnak, majd mutatom őket.
Ma délután a fiaimmal néztünk egy angol filmet, amiben angol fiatalokat vittek ki Indiába, ahol láthatták, hogyan, és kik állítják elő a kedvelt  márkák ruháit, táskáit, kellékeit. A fiúk is, megbabonázva nézték a filmet, a körülményeket, azthogy gyerekek dolgoznak napi 10-12 órát, mert ők tartják el a szüleiket.
Engem is elgondolkoztatott a dolog.
Csak nekem van néha olyan érzésem, hogy rengeteg felesleges dolgot vásárolok?

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése