2013. szeptember 12., csütörtök

64. Paleo tovább

Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól fog menni ez a diéta. Igaz, a zsíros tejszínből készült hab hiányzik a kávémból, de elég jól elvagyok immár 11. napja a kókusztejes kávékkal is. Vagyis, nem is iszok, csak napi kettőt. Általában 4-5 szokott lenni az átlag.

De, visszatérve a diétához, szépen megy, bírom, nincsenek nehéz pontok. Simán elkészítem a gyerekeknek a vajas kiflit, kenem a puha kenyeret, főzöm nekik a tésztát, a krumplipürét.
Azt hiszem, hogy ez a diéta nekem való. Közben kísérletezgetek a kenyér, és sütemény lehetőségekkel is. Az biztos, hogy a kendermagliszt nem jött be sajnálom is, hogy beszereztem fél kilónyit.

Első édesség egy mikrós süti volt, tojás, kókusztej, szilvalekvár és dió hozzásadásával készüllt. Meglocsoltam kávéval, szépen beszívta, igazán élvezhető volt :))))

Imi fiam nagy kedvence a paleo brownie, amit pocakpanna receptje alapján készítünk saját szánk íze szerint módosítva.  Egy kis őszibarackpürével.



Készítettem már pizzát, kenyeret, sokat eszek tojást is. Sikerült beszereznem a legfontosabb alapanyagokat is, így vígan kísérletezhetek.
reggeli
kenyér reggelire

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése